Nu är det slut.

No more playgrounds no more laughter in the sun... Nej, riktigt så eländig ska jag inte bli men sista jobbveckan kör jag nu i alla fall. Det har varit fyra intensiva år i åtta länder. Lite vemodigt var det att vara i Estland för kanske sista gången. Har ett stort hjärta till detta grannland. Extra mycket godis och specialprodukter köptes hem denna gång. Har planen att gå ner till femtio procent nånstans men fortfarande med hyfsad inkomst. Får se hur det går. Tills dess ska åtminstone en månad läggas på att få lite ordning på alla projekt hemma och det är ju hela målet med uppehållet.
 
Det som det här inlägget går ut på är egentligen att informera om att det kan bli ett uppehåll i bloggandet tills jag vet om jag får internet som förmån där jag nu hamnar. Ha det så kul så länge och titta gärna runt på våra gamla inlägg. Där finns en massa att titta på!
/Jan

Kommentarer
Postat av: Lisa

du ska allt få känna på att jobba och en månad räcker knappast... lite blogg blir det nog oxå på biblioteket ska du se/ Lisa

2016-09-04 @ 20:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0