Opraktiskt.


Jag är van vid att bo ute på heltid året runt men att bo i ett hus var värre. Nu ger jag upp och bor hos Lisa ett tag. -5 inne och +4 och regn ute. En isande rå kyla som jag bara upplevt i fiskeindustrins kylrum gör att det hade varit varmare att bo i ladan. Är också van vid att ha möss som kryper runt på sovsäcken men nej...jag får inte riktigt något gjort just nu. Det finns en del praktiska detaljer som folk inte tänker på när de undrar hur det är att bo i minusgrader. Som att vattnet blir hårt och måste förvaras i glassburkar. Lagoma portioner. Nu väntar vi på våren.
/Jan
 

Kommentarer
Postat av: Cajsen

Ja, tacka vet jag våren!
Håll ut, den kommer, jag lovar!
Cajsen

2013-01-31 @ 23:00:55
Postat av: Anne

hahaha...du e rolig du!

2013-02-22 @ 15:26:19
URL: http://levaidag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0